Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu

Liczba pozycji: 2
  • CENA NEXTO
    Zdecydowana większość badań dowodzi, że pracujący są szczęśliwsi niż bezrobotni. Niemniej różnice w poziomie satysfakcji między tymi dwoma grupami są w niektórych krajach bardzo duże, a w innych nieznaczne. Głównym celem książki jest ustalenie, jakie czynniki na poziomie makro tłumaczą międzynarodowe zróżnicowanie pod względem siły związku praca‒zadowolenie z życia. W szczególności analizowany jest...

    Data dostępności:

    Cena: 22,95 zł 25,50 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 17,85 zł

    Więcej

    • PDF
  • Monografia dotyczy ważnej problematyki znaczenia komunikacji marketingowej w kształtowaniu wizerunku instytucji kultury na przykładzie muzeów narodowych. Infrastruktura muzeów w Polsce systematycznie się rozwija, jednocześnie zmieniają się rola oraz funkcje muzeów. Zmiany te dotyczą m.in. zarządzania, marketingu, a także objawiają się w nowym podejściu do tworzenia wartości kulturowej. Współczesne...

    Data dostępności:

    Cena: Produkt bezpłatny

    Więcej

    • PDF